Poniżej przedstawiamy informacje oraz dokumenty dotyczące Budżetu Obywatelskiego na rok 2018. Zasady zgłaszania projektów, głosowania zostały określone uchwałą Rady Miejskiej w Praszce nr 202/XXVIII/2017 z dnia 21 czerwca 2017 roku. Niniejsza uchwała określa regulamin oraz wzór wniosku propozycji zadania do realizacji w ramach budżetu obywatelskiego.
Poniżej przypomnienie wszystkich ważnych informacji dotyczących Budżetu Obywatelskiego na rok 2018.
-
zadania muszą być zgodne z prawem oraz mieścić się w granicach zadań i kompetencji gminy
-
łączna kwota projektów przyjęta do realizacji w 2018 roku nie może przekroczyć kwoty 50 000,00 zł.
-
realizacja zadań w ramach budżetu obywatelskiego odbywa się w ciągu jednego roku budżetowego
-
prawo do zgłaszania projektów ma każdy mieszkaniec gminy
- prawo do udziału w głosowaniu na poszczególne projekty ma każdy mieszkaniec gminy, który ukończył 16 lat
Harmonogram budżetu obywatelskiego
- 11.09.2017 r. – 30.09.2017 r – Składanie wniosków
- 02.10.2017 r. – 12.10.2017 r. – Weryfikacja wniosków i dopuszczenie zadań do głosowania,
- 13.10.2017 r. – 20.10.2017 r. - Kampania informacyjna o projektach,
- 21.10.2017 r. – 06.11.2017 r. – Głosowanie na projekty,
- do 10.11.2017 r. – Weryfikacja głosowania i publikacja zwycięskich zadań
Załączniki:
Uchwała Rady Miejskiej - U202-XXVIII-2017.pdf (633,18KB)
Formularz zgłoszeniowy propozycji zadania wersja do druku - formularz zgłoszeniowy.pdf (373,15KB)
Formularz zgłoszeniowy propozycji zadania wersja edytowalna - formularz zgloszeniowy.docx (30,26KB)